Vanaf dinsdag 26/05 is het hitteplan van kracht.

Er zal de komende dagen extra aandacht zijn om:

  • de opwarming van het gebouw tegen te gaan;
  • de bewoners die het wensen in een gekoelde ruimte te plaatsen op het warmste moment van de dag;
  • voldoende drank aan te bieden;
  • aangepaste activiteiten aan te bieden;

Bij vragen of bezorgdheden kan u de hoofdverpleegkundige van de afdeling aanspreken.