Vanaf dinsdag 26/05 is het hitteplan van kracht.
Er zal de komende dagen extra aandacht zijn om:
- de opwarming van het gebouw tegen te gaan;
- de bewoners die het wensen in een gekoelde ruimte te plaatsen op het warmste moment van de dag;
- voldoende drank aan te bieden;
- aangepaste activiteiten aan te bieden;
- …
Bij vragen of bezorgdheden kan u de hoofdverpleegkundige van de afdeling aanspreken.
